torstai 24. huhtikuuta 2014

Huomenta~

Taas jotenki vaikee alottaa, mut eiköhän se tästä..

kello tosiaan on vasta kuus aamulla.
väsyttää mutta ei tuu uni.
Onhan sitä tässä jo neljä tuntia nukuttukkin.

En nyt ees tarkalleen muista ero päivää
 ,eikä sillä nii väliä.
Vähän pidempään ku kuukauden siis ollut sinkkuna.
Siinä kävi nyt näin. Enkä kadu päätöstäni.
Pitää nyt saada keskittyä ihan vaa ihteensä
Ja hyvinvointiin.
Vaikka ei se ihan helppoa kyllä oo.
Tunne elämä heittää härän pyllyä.

Päiväkirja postaukset poistin jostain sattuneesta syystä.

Ja nyt koitan saada vielä unta.
Hieno homma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti