torstai 13. maaliskuuta 2014

Kuulumisia / Vlogaaminen!?!

Joo tähän väliin ihan näin tän hetkistä höpöhöötä~

Elikkäs joo elämä on tällä hetkellä aika hyvin sekasin..
Hetkittäin jopa tuntuu että ei pystyis elämään selvinpäin..
Tai pystyy mut jotenki viime aikoina kaikki onnellisuuden tunteet
ja hyvät fiilikset on tullu sillon kun on ottanu muutaman..
Ja muuten olo tuntuu ihan käsittämättömän pahalta..
Mutta sen tietää että tästä ei voi ku päästä ylös päin,
jollei joku tule ja heitä lapiota.

Pari päivää sitten sain kuulla lähes tuntemattomalta ihmiseltä,
kuinka olen hirvee hyväkskäyttäjä ja verenimiä..
Kuulemma aijon imeä poikaystävältäni kaikki rahat
ja lähteä sitten ku rahat on loppu..
Tuli kyllä ihan saatanan pahamieli siitä.
En ole missään vaiheessa itse näin ajatellut tekeväni..
Oma rahatilanne on mikä on ja toinen on täysin tietoinen
ettei hänen mulle mitään tarvii tajota tai ostaa..

Ja ehkä vielä tuo että sanoo että lähen lätkii ku rahat loppuu..
Niin kun tuo ihminen ei ole tietonen siitä että
meidän suhde on ollut loppumassa jo aikasemminkin ja täysin eri syistä..
(ja minun mielialat on ne syyt)
Mulle raha ei oo koskaan ollut se syy miksi tässä suhteessa olisin..
Eikä tule olemaan..
Ite on vaan ihan sekasin kaikesta mitä nyt vuoden sisään on tapahtunut
ja en tiedä onko tää nyt millään tapaa järkevää aikaa olla kenenkään kanssa
ja kyllä poikaystäväni on täysin tietoinen kaikesta tästä
ja on sanonut haluavansa olla tukena..
Tällähetkellä ei ole mitään syytä lopettaa suhdetta,
koska kaikki olisi hyvin jos saisin vaan oman pääni kuntoon..

Sitten tuo samainen minulle lähes tuntematon henkilö
rupesikin puhumaan minun rintavarustuksesta~
Että kuinka pystyn elämään näin pienien tissien kanssa?
Ja että meidän pitäisi poikaystäväni kanssa nyt hankkia lapsia,
nii että tissini siitä sitten kasvaisivat ja
turvaisin rahallisen tulevaisuuteni "rikkaalla" miehellä.
Jostain syystä en ymmärrä tätä ihmistä ollenkaan..
Miten jollakin on pokkaa tulla aukoo päätään tollein..
Ja siis luulis että 32 vuotias mies osais vähän edes käytöstapoja..
Paitsi jos halusi tahallaan aiheuttaa mulle mielipahaa niin joo
kyllä täytyy nostaa peukkua että siinä onnistu,
jos se oli sen päivän tarkoitus pilata toisen ilta..
tai ilta siitähän on jo pari päivää ja vieläkin sitä mietin..
Itse asiassa siitä on ylihuomenna jo viikko,
eli annoin sille ihmiselle varmaan hirveät mielihyvät
kun se sai pilattua multa kokonaisen viikon parilla rumalla sanalla..
Olempa heikko.

Mutta sitten tuohon otsikkon toiseen osuuteen..
Pitkän tovin olin miettinyt tätä vlogaamista ja
kuvasin ensimmäisen vlogin jo varmaan kuukausi sitten,
jonka jälkeen mietin vielä pitkään että haluanko ja uskallanko laittaa sitä nettiin..
No joo nyt noin viikko sitten sen tein; latasin ekan vlogini youtubeen..
Enkä ainakaan vielä ole kuollut siihen~ eheh..
Videoni löytyy täältä.

Saapi nähä millon tulee uutta matskua,
kun tuo leikkaus-ohjelma on ruvennut jotenki kusemaan..
Tällähetkellä siis yritän editoida neljättä videoo mutta ei tunnu tulevan mitään ku tuo ohjelma menee jumiin ihan sama mitä sillä yrittää tehä..

Oliskin ihan kiva tietää jos joku osais suositella jotain hyvää
(mielellään ilmasta) leikkaus/editointi -ohjelmaa?! Saa auttaa onnetonta!
Tällä hetkellä käytössä siis Windows Movie Maker 2.6
Mikä on ruvennu jumiin ja tökkiin ihan saatanasti..
Ja joo Windows live elokuvatyökalu on pois suljettu mahdollisuus kanssa :D

Tulipas aikamoinen vuodatus.
Mutta seuraavan kerran katsellaan varmaan taas päiväkirjan sisältöä!