perjantai 15. helmikuuta 2013
Mitäpä jos...
Ehkä pelkään oikeesti turhaan.
Pitäs opetella oikeesti elämään hetkessä,
kun kerrankin vois nauttia elämästä.
Nii sit pitää ahistua niin joutavista asioista.äh
keskiviikko 13. helmikuuta 2013
No onneton tee valintasi.
Haluaisin kirjottaa, mutta en löydä sanoja.
Olen tosi väsynyt.
Ja sekavia tuntemuksia sisälläni.
Kävin tänään poliisiasemalla kuultavana,
äh tuntuu että pilaan tässä samalla muidenkin elämän.
Pitäs saada itteään niskasta kiinni,
on niin paljon tekemättömiä asioita,
eikä pätkääkään kiinnosta, vaan haluisin olla vaan.
Tällähetkellä aika turvaton olo ja tekismieli
vaan nyyhkyttää mutta kyyneleitä ei tipu.
Pitäs saada pää selväks.
Mitä se vaatii.
Pitääkö mun sulkeutua kotiin parin seinän sisään
ja olla ottamatta kehenkään yhteyttä.
Musta tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä ihminen.....
Tukahdun.
Olen tosi väsynyt.
Ja sekavia tuntemuksia sisälläni.
Kävin tänään poliisiasemalla kuultavana,
äh tuntuu että pilaan tässä samalla muidenkin elämän.
Pitäs saada itteään niskasta kiinni,
on niin paljon tekemättömiä asioita,
eikä pätkääkään kiinnosta, vaan haluisin olla vaan.
Tällähetkellä aika turvaton olo ja tekismieli
vaan nyyhkyttää mutta kyyneleitä ei tipu.
Pitäs saada pää selväks.
Mitä se vaatii.
Pitääkö mun sulkeutua kotiin parin seinän sisään
ja olla ottamatta kehenkään yhteyttä.
Musta tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä ihminen.....
Tukahdun.
maanantai 28. tammikuuta 2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





















































