Melkein tasan vuosi sitten viimeksi kirjoittanut.
Kaikkea on kerennyt vuoden aikana tapahtua, tai ei se varmaan mikään ylläri.
![]() |
| Minä 2013 alku vuodesta |
Nyt olen jokseenkin sulatellut asioita...
Noin puoli vuotta sitten mut raiskattiin pariin otteeseen.
Tämän puolen vuoden aikana olen kyllä kirjoittanut tuntemuksiani ylös ns. päiväkirjaan.
Ja nyt olen miettinyt että ehkä uskaltaisin jakaa ne tunteet myös tänne blogin puolelle.
![]() |
| Minä noin puoli vuotta sitten. |
Mulla siis on tällä samalla käyttäjällä toinenkin blogi, jonka olen aloittanut 2009.
Mad, Bad and Dangerous To Know.
Samaisena vuonna sain ekaa kertaa hoitoa masennukseeni.
Tuon blogin halusin lopettaa siksi että koin päässeeni masennuksesta yli
ja viimeisessä kirjoituksessa kerroinkin, että olin eronnut vuoden mittaisesta parisuhteesta
ja ollut sinkkuna jonkin aikaa ja perään vielä toikaisin että
"Mut ei mitään, elämä hymyilee ja koitan jaksaa päivä kerrallaan."
ja että jatkan kuitenkin kirjoittamista tällä puolella.
Eli loin tämän blogin periaatteessa uuden alun merkiksi itselleni.
Mutta kuten huomaa ei täällä ole kuin muutama hassu kirjoitus,
josta ei pahemmin ota mitään selvää ja pari biisiä linkitettynä~
Ja nuo biisit taas kertoo mulle itselleni enemmän kuin tuhat sanaa~ oevoe.
Ja niin kuin tosta jo jostain kohtaa tekstiä saattoi päätellä,
niin ei ole kaikki mennyt ihan niin kuin olis itse toivonut elämän etenevän.
Ja nyt myönnän että edelleen kamppailen masennuksen kanssa.
Vaikka välillä olikin helpompaa~
Niin olen nyt joutunut työskentelemään itseni kanssa aika tehokkaasti,
että täältä mudasta vielä noustais.
![]() |
| Ei elämä onneks pelkkää kuraa ole ollut. Näistä kahdesta komistuksesta saa vähän lämpöä yksinäisiin iltoihin! |
Sain kuitenkin käytyä merkonomin opintoni loppuun
ja näin ollen valmistuin toiseen ammattiini viime lokakuussa (2013)
(eli paria kuukautta muuta luokkaa aikasemmin jopa)
Pukuompelijaksi valmistuin 2010 juolukuussa~
![]() |
| Ja näin me vietetään yleensä sunnuntait |
Mutta en tiedä löytyykö itseltä vielä niin paljon pokkaa,
saa nähdä kamerahan mulla olis jo~
Koitan tulla kirjoittelemaan tänne aina oman jaksamiseni mukaan.
Kertomaan kuulumisia ja jakamaan omia kokemuksiani.....
Tähän loppuun vielä tälläinen muistutus itselleni!
Ei ole heikkoutta myöntää että ei pärjää yksin tai että tarvitsee apua,
Minusta se on rohkeutta!
PS. jospa tämä olisi nyt uusi alku tällä blogille~



