Meikä on tullu siihen tulokseen että kaipasin maiseman vaihdosta.
En tiedä kuinka onnistuisin tekemään oikeita valintoja. Mutta nyt alkaa mulla olla pinna täynnä.
Kunhan saan virasto asiat kuntoon. Ja löytäisin hyvän terapeutin nii se olis adios ja kaupungin vaihto.
Asiaa sen enempää pohtimatta.