keskiviikko 20. elokuuta 2014

You don't know me

Avasin koneeni ekaa kertaa varmaan puoleenvuoteen
ja viime kirjotuksestakin on jonkun verran aikaa.

Sain tosiaan tarpeeksi edellisestä kaupungista.
Ei tuntunut enään olleenkaan kodilta.
Niin paljon pahaa.
MÄTÄÄ
PASKAA

Nyt on tosiaan kirjotettu uusi vuokrasoppari.
Ja virallisesti ensi kuun alusta tois paikkakuntalainen.
Nimittäin jo toukokuusta asti oon ollut täällä mihin nyt sitten päädyin muuttamaan.
Pyörinyt vaan toisten nurkissa.
Hakenut uusia tuulia ja nauttinut kesästä positiivisten ihmisten ympäröimänä.

Haluan tiivistää kesän muutamiin sanoihin näin:
Uusia(vanhoja) parhaita Ihania ihmisiä ystäviä
Rakastuminen (vanhaan) Rakkaaseen.

Vähän kyllä kieltämättä pelottaa.
Mutta mitä nyt tämän neljän kuukauden aikana on tapahtunut
osoittaa että niin minä kuin myös teinirakkauteni nykyinen rakkaani olemme kasvaneet "aikuisemmiksi" ja elämä on meitä koulinut vahvemmiksi ja hitusen viisaamiksi.
En malta odottaa.