Haluaisin kirjottaa, mutta en löydä sanoja.
Olen tosi väsynyt.
Ja sekavia tuntemuksia sisälläni.
Kävin tänään poliisiasemalla kuultavana,
äh tuntuu että pilaan tässä samalla muidenkin elämän.
Pitäs saada itteään niskasta kiinni,
on niin paljon tekemättömiä asioita,
eikä pätkääkään kiinnosta, vaan haluisin olla vaan.
Tällähetkellä aika turvaton olo ja tekismieli
vaan nyyhkyttää mutta kyyneleitä ei tipu.
Pitäs saada pää selväks.
Mitä se vaatii.
Pitääkö mun sulkeutua kotiin parin seinän sisään
ja olla ottamatta kehenkään yhteyttä.
Musta tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä ihminen.....
Tukahdun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti