Everyday Superhero
perjantai 15. helmikuuta 2013
Mitäpä jos...
Ehkä pelkään oikeesti turhaan.
Pitäs opetella oikeesti elämään hetkessä,
kun kerrankin vois nauttia elämästä.
Nii sit pitää ahistua niin joutavista asioista.äh
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti