perjantai 15. helmikuuta 2013

Mitäpä jos...



Ehkä pelkään oikeesti turhaan.
Pitäs opetella oikeesti elämään hetkessä,
kun kerrankin vois nauttia elämästä.
Nii sit pitää ahistua niin joutavista asioista.äh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti