Mulla on ehkä hieman aloitekyvyttömyyttä.
Oon jättäny muutamia koulu juttuja roikkumaan,
koska olen laiska tai ei oikeestaan oo mitään motivaatiota.
Mutta ehkä huomenna.
Sain kuitenki viime perjantaina tehtyä suursiivouksen.
ja on muutenkin ihan hyvä olo.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti